► Sokağımıza ne zaman doğal gaz gelecek, nasıl öğrenebilirim?
Yatırım planlarımız yıllık olarak hazırlanmakta olup bu çerçevede kazı izin ve ruhsat sürecine paralel olarak imalat çalışmalarımız yürütülmektedir. Yatırım planına dahil edilen adreslerle ilgili bilgilendirmeyi www.izmirgaz.com.tr kurumsal web sitemiz üzerinden “SOKAĞIMDA DOĞAL GAZ VAR MI?” sekmesinden sorgulayarak takip edebilir veya 0850 222 3335 No.lu Çağrı Merkezimizi arayarak detaylı bilgi alabilirsiniz.
► Sokağımızda doğal gaz hattı var ancak binamızda yok, nasıl doğal gaz bağlatabilirim?
0850 222 3335 No.lu Çağrı Merkezimizi arayarak veya çözüm merkezimize başvuruda bulunarak abonelik işlemleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.
► Abone oldum doğal gaz kutusu imalatı ne zaman yapılır?
EPDK’nın (Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu) Doğalgaz Piyasası Dağıtım ve Müşteri Hizmetleri Yönetmeliği’nin, “Madde 36 Bağlantı” başlıklı bölümünde “…..Servis hattı abone bağlantı bedelinin tahsilinden sonra yapılır.” hükmü yer almaktadır. Bir başka deyişle ruhsat süresi içerisinde binadaki dairelerin abonelik işlemlerinin tamamlanmasından sonra, doğal gaz arzının sağlanması amacına yönelik servis hattı ve kutusu montajı yapılmaktadır. Abonelik işlemleri tamamlandıktan sonra 90 gün imalat süreci bulunmaktadır.
► Sokağımıza doğal gaz gelmesi için ne yapmalıyız?
Çağrı Merkezimiz, kurumsal web sayfamız veya Çözüm Merkezi aracılığı ile DOĞALGAZ TALEBİ başlığı altında tarafımıza müracaat ederek kayıt oluşturabilirsiniz. Adresinize yönelik yapılacak inceleme ve değerlendirme neticesinde müracaatınız bir sonraki yatırım dönemi planlamasına dahil edilerek tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
► Yan binamda doğal gaz kutusu var, ortak kullanabilir miyiz?
Mevzuat uygulamalarımız kapsamında servis kutusu imalatları sahada en uygun yere olacak şekilde gerçekleştirilmektedir. Ortak kullanım talebinizin değerlendirilmesi için ilgili adresten muvafakat alınarak tarafımıza müracaat edilmesi halinde saha ekiplerimizce adresinizde etüt çalışması gerçekleştirilecektir. Talebiniz değerlendirilecek ve tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.
► Binamızın numaratajı değişti, İzmir Doğal Gaz’a nasıl bildirmeliyim?
Çağrı Merkezimiz, Çözüm Merkezimiz veya www.izmirgaz.com.tr web sitesi üzerinden adres kaydınızın güncelliğini adres bilgi sistemimiz üzerinden kontrol ederek sorgulatabilirsiniz. İhtiyaç olması durumunda tarafınızdan güncel tarihli numarataj belgesi talep edilecek olup söz konusu belgeyi info@izmirgaz.com.tr adresine mail gönderebilir veya tüm abone merkezlerimize elden teslim edebilirsiniz