Haberler

Kolin Şirketler Grubu’nda Teknoloji Dönüşümü 29.12.2017

Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Kolin Grup, enerji sektöründe faaliyet gösteren grup şirketlerinin teknoloji dönüşümünde yeni bir yapılanmaya gidiyor.

Kolin merkezden yapılan açıklamada, “Grup bünyesinde yer alan doğalgaz dağıtım şirketlerinde faturalandırma sistemlerinin modernleştirilmesi ve müşterilerine sunduğu hizmet kalitesinin arttırılması amacıyla Oracle tercih edilmiştir” ifadesi yer aldı.

Müşteri merkezli hızlı çözüm

Açıklamada, müşteri odaklı hizmetin çağımızın gereksinimlerine uygun dijital çözümlerden geçtiği belirtilerek, “Kolin olarak enerji grubumuzda yer alan şirketlerimizin değişimlere hızlı yanıt verebilmesi için diğer teknolojik yatırımlara göre daha esnek ve sorunsuz çözümler sunduğuna inandığımız Oracle Utilities Customer Care&Billing (CC&B) projesini, dünyadaki lider çözüm şirketlerinden Wipro’nun çözüm ortaklığı ve sektörde önemli projelere imza atmış Teknosis’in danışmanlığı ile hayata geçirme kararı aldık” denildi.

Uygulama 2018 yılında

Yapılan açıklamada, doğalgaz sektöründe ilk defa Kolin Şirketler Grubu tarafından uygulanacak olan CC&B projesinin sadece bilgi teknolojileri projesi olmadığı ifade edilerek, çalışmanın kapsamlı bir dönüşüm projesi olduğu, yoğun bir çalışma ile 2018 yılı içerisinde uygulamanın iki grup şirketinde aynı anda devreye alınmasının planlandığı belirtildi.

2005 yılından bu yana Türkiye’nin üçüncü büyük kenti İzmir’de, doğalgaz dağıtım ve işletme faaliyetlerini başarıyla sürdüren İzmir Doğalgaz (İzmir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.) ile doğalgaz dağıtım sektörünün köklü şirketlerinden ESGAZ’ın (Eskişehir Doğalgaz Dağıtım A.Ş.) oluşturduğu proje grubunun çalışmaları tüm hızı ile devam ediyor.

Yeni sistem neler getiriyor

Yeni sistem sayaçtan tahsilata kadar başta kullanıcılar olmak üzere müşteriye kadar uzanan bir dizi kolaylık getiriyor. Sistem; müşteri hizmetleri, veri entegrasyonu, gerçek zamanlı bilgi paylaşımında üst düzey verimlilik ve güvenilirliğe sahip olma farkını müşterilerine sunuyor. Yeni teknolojinin faturalandırma altyapısını tamamen değiştirmesiyle birlikte sözleşme yapma, sonlandırma, iptal gibi tüm iş süreçlerinde hızlı güvenilir bir altyapıya ulaşılması, farklı tarifelerin daha rahat yönetilebilmesi ve abone merkezlerinde daha hızlı çözümler üretilmesi amaçlanıyor.

Genel Müdürlük 2821 Sokak No:94/F 35110 Halkapınar - İZMİR

Tel 0232 449 39 39

Faks 0232 449 50 50

info@izmirgaz.com.tr

Diğer haberler


Acil Müdahale Ekibinin dikkati hayat kurtardı

İzmir Doğalgaz bünyesinde 7 gün 24 saat esasına göre hizmet vermekte olan Doğalgaz Acil Müdahale 187 ekibinin dikkati bir vatandaşın hayatını kurtardı.

İzmir Doğalgaz’dan yeni bir rekor

İzmir Doğalgaz’dan yeni bir rekor

Dikili ve Beydağ’a doğalgaz verilmeye başlandı

Dikili ve Beydağ’a doğalgaz verilmeye başlandı

Dikili ve Beydağ’a doğalgaz için ilk kazma vuruldu

Dikili ve Beydağ’a doğalgaz için ilk kazma vuruldu

İzmir Doğalgaz 2021 yılı altyapı yatırımlarına başladı

İzmir Doğalgaz 2021 yılı altyapı yatırımlarına başladı

 

Karabağlılara ikici abone merkezi müjdesi

Karabağlar’da ikinci abone merkezi açıldı

 

İzmir Doğal Gaz’dan tüketicilere tasarruf önerileri

Verimli kullanımda tüketicilere ipuçları

 

Lisans sınırları içerisinde bulunan 26 ilçeyi doğal gaza kavuşturarak 924 bin aboneye ulaşan İzmir Doğal Gaz, ekonomik olma özelliğiyle ön plana çıkan doğal gazın verimli kullanımıyla ilgili abonelerine bir dizi önerilerde bulunuyor.

Ulucak, Doğal Gazla Buluştu

İzmir’in Kemalpaşa ilçesinin şirin beldesi Ulucak doğal gazla buluşturuldu.

Bucalılara ikici abone merkezi müjdesi

 

Buca’da ikinci abone merkezi açıldı

İzmir Doğal Gaz Buca’da ikici, İzmir genelinde ise 15’inci abone merkezini devreye aldı

Müşteri memnuniyetini ön planda tutan İzmir Doğal Gaz, İzmir’in en kalabalık ilçelerinden biri olan Buca’da ikinci abone merkezini açtı. 30 Aralık 2020 tarihi itibariyle açılışı yapılan şube Yenigün Mahallesi Nazım Hikmet Caddesi No: 70/B adresinde hizmet vermeye başladı.

Doğal Gaz kullanıma dair önemli noktalar

İzmir Doğal Gaz: Acil durumlarda mutlaka 187’yi arayınız

Doğal Gaz kullanıma dair önemli noktalar

Lisans sınırları içerisinde üç ayrı bölgede 7 gün 24 saat esasına göre Doğal Gaz Acil Müdahale 187 ihbar hattı ve acil müdahale saha hizmeti veren İzmir Doğal Gaz, gaz kullanımının arttığı kış aylarında acil müdahale hizmetleri hakkında çeşitli uyarılarda bulundu.