Şikayet Yönetim Politikamız

İZMİR DOĞALGAZ A.Ş. olarak bağlı bulunduğumuz mevzuatlara ve standartlara tam uyum sağlayarak, hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve müşteri memnuniyetinin sürekli en üst düzeyde tutulması amacımızdır.

Bu doğrultuda;

  • Müşteri şikâyetlerinin çözümlenmesinde;
    • Şeffaflık,
    • Erişilebilirlik,
    • Cevap verilebilirlik,
    • Objektiflik,
    • Müşteri odaklı yaklaşım,
    • Hesap verebilirlik,
    • Sürekli iyileştirme

olarak benimsediğimiz değerlerimizi prensip haline getireceğimizi;

  • Müşterilerimizden iletilen her türlü şikâyet ve öneriyi bir fırsat olarak değerlendirip süreçlerimizi geliştireceğimizi,
  • Müşterilerimizin bize kolaylıkla ulaşabilecekleri ücretsiz bir yapı oluşturmayı,
  • Çalışanlarımızı, müşteri beklentilerine cevap verebilmeleri için gerekli yetkinlikle donatmayı,
  • Müşteri memnuniyetinin sağlanmasında ve şikâyetlerin ele alınmasında yasal mevzuata uygun davranılacağını,
  • Teknolojik gelişmelerden faydalanarak müşteri beklentilerini en hızlı şekilde karşılayacağımızı,
  • Müşterilerimizden gelen şikâyetleri izlenebilir bir yapıyla inceleyip, çözüm sağlayıncaya kadar etkili ve verimli şekilde bir yönetim sistemi oluşturmayı ve bu sisteme bağlı kalmayı

Kabul ve taahhüt ederiz.